آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش نصب در باز کن کارتی

آموزش نصب دربازکن کارتی موضوع این آموزش برق ساختمان در کالنجی از و با هم دیگه یاد خواهیم گرفت که چطوری میتونیم یک آیفون تصویری را به وسیله یک ماژول RF ID به یک آیفون کارتی تبدیل کنیم.


همانطور که در تصویر پایین هم مشاهده می کنید نیازی نیست که سیم کشی کلی آیفون مان را تغییر دهیم و تنها کافیست که پشت پنل دم در یک سری تغییرات ایجاد کنیم کافیست یک ماژول در بازکن  کارتی لگزو که تولید داخل هم هست رو تهیه کنید و طبق تصویر پایین سیم بندی آن را انجام دهید.

نصب در بازکن کارتیهمانطور که مشاهده می کنید سیم بندی به این صورت است که از سمت راست ما چهار ترمینال دو تایی داریم که نامگذاری شده و سیم ها به آنها متصل میشود.

ترمینال اول مربوط به تغذیه ماژول است که یک ۱۲ ولت AC به  آن متصل می کنیم و ترمینال دوم مربوط به دربازکن است که دو رشته است از باز کن به این ترمینال متصل می‌شود و ترمینال سوم م ازD1 و D2  پشت پنل به این ترمینال متصل می‌شود و ترمینال آخر هم به سنسور RF ID متصل می شود.

به همین راحتی می توانیم سیم بندی آن را انجام دهیم، هم این ماژول پشت پنل جایگذاری می‌شود و سنسور پشت طلق جا اسمی یا پشت طلق دوربین قابل نصب است.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.