آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته وای فای یا وایرلس

همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد دوربین های ahd و ip برای انتقال تصویر به کابل کشی نیاز دارند. و همچنین برای ذخیره تصاویر باید یک ضبط کننده و هارد دیسک نیز فراهم نمود که این موارد محدودیت هایی برای افراد ایجاد می کند.

دوربین مداربسته وایرلس که عمدتا با اسم دوربین های وایفای یا بیسیم در بازار خرید و فروش می شوند می توانند برای تحت پوشش قرار دادن محیط های مختلف هم انتخابی مناسب باشند و هم انتخابی اقتصادی. دوربین های مداربسته سنتی برای انتقال تصاویر خود به دستگاه ضبط کننده به کابل تصویر نیاز دارند ولی در دوربین های وایفای عمل انتقال تصاویر به وسیله امواج wifi انجام می شود. به همین دلیل به آنها دوربین های وایرلس نیز گفته می شود.

آموزش دوربین مدار بستهدر دوربین های وایرلس یا وایفای که خود نوعی دوربین تحت شبکه می باشند از کابل برای انتقال تصاویر استفاده نمی شود. در این نوع دوربین های تصاویر بر روی بستر وایفای به صورت بیسیم به مقصد منتقل می شود.

افراد برای راحت شدن از پروسه کابل کشی بهتر است از دوربین های مداربسته وای فای استفاده کنند. دوربین مدار بسته وای فای برای انتقال تصاویر نیازی به کابل ندارند، ان ها به راحتی می ‌توانند از طریق وای فای، تصاویر و ویدیو ها را منتقل کنند.

دوربین های وای فای به طور کلی از زیر مجموعه‌های دوربین‌های تحت شبکه محسوب می‌ شوند.

این دوربین ها به راحتی و با کیفیت بالا کار خود را انجام می دهند. این دوربین ها به راحتی با راه اندازی یک مودم وای فای این امکان را به افراد می بخشند که در هر نقطه‌ای از کشور به دوربین‌ها اشراف داشته باشند؛ به دلیل انجام شدن تمامی مراحل در شبکه اینترنت دیگر هیچ احتیاجی به کابل کشی های طولانی و زیاد نیست. تنها کابل کشی به منظور متصل کردن برق به دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از شناخت انواع دوربین های مداربسته باید با نحوه نصب آن ها آشنا شویم، نصب هر کدام از دوربین ها پیچیدگی های خاص خود را دارد که در ادامه به طور کلی با آن ها می پردازیم:

نحوه نصب دوربین مدار بسته AHD

معمولا افرادی که قبلاً سیستم های آنالوگ استفاده کرده‌اند و قصد ارتقاء سیستم دوربین‌های مداربسته خود را به  AHDدارند، برای نصب آن ها راه دشواری در پیش نخواهند داشت. ان ها کافی است که دوربین‌های آنالوگ را باز کرده و دوربین مداربسته AHD را به جای آن نصب کنند. دقیقاً سیستم کابل کشی سیستم های آنالوگ با سیستم های  AHDیکی است، به طور کلی در دوربین های آنالوگ و ahd برای هر دوربین از یک کابل کواکسیال از نوع RG 59 استفاده می شود.

تمامی این دوربین ها تنها با کابل کواکسیال به دستگاه ضبط دیجیتال یا DVR متصل می شوند. اگر تخصصی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می ‌کنیم که از یک نصاب با تجربه کمک بگیرید، بعد از نصب تمامی دوربین ها تصاویر با کیفیت HD و full hd تا ۴K براحتی بر روی کابل کواکسیال منتقل شده و بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.

https://kalengi.ir/camera/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.