آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

بازار کار رشته برق خوب است یانه؟ آیا رشته برق صنعتی آینده شغلی دارد یا خیر؟من میتوانم در رشته برق موفق شوم؟ این ها همه سوالاتی هستند که کسانی که می خواهند وارد رشته برق بشوند از ما می پرسند و در این فیلم آموزش برق در کالنجی به این نکته خواهیم پرداخت که رشته برق خوب است یا نه و آیا رشته برق بازار کار دارد یا خیر؟

بازار کار رشته برق خوب است؟ آیا من وارد برق صنعتی بشوم آینده شغلی دارد؟

پیشنهاد میکنم برای دریافت پاسخ خود، ویدیوی زیر را مشاهده کنید:



 

متن ویدیو :

به نام خدا سلام دارم خدمت شما کاربران محترم وبسایت کالنجی، محمود غفاری هستم و امروز می خوام راجع به سوالی که خیلی از شما عزیزان از من می پرسید یک توضیح مختصری بدهم، این که خیلی از عزیزان میخوان وارد حوزه برق بشن این سوال رو زیاد میپرسن:

بازار کار رشته برق چطوره؟ من چه رشته ای رو انتخاب کنم که در آینده موفق بشم؟

ببینید وقتی ما میخوایم وارد رشته ای مثل برق بشیم باید به دوتا نکته اساسی توجه بکنیم این که خود رشته برق پیش نیاز عملی خیلی زیادی نیاز داره و مکمل اون تئوری هست و چیزی که توی دانشگاه به ما یاد میدن اون مباحث تئوری هست و طبق آماری که دراینترنت هم میتونین جستجو کنین 66 درصد کارشناس(در بین مقاطع تحصیلی) در حوزه های مختلف داریم که الان بیکار هستند و این هم نشون میده که ما پیش نیاز هایی که در بازار نیاز دارند رو کسب نکردیم و تو دانشگاه این مورد رو به ما اموزش نمیدن

و مورد دوم این که  ما به اون رشته علاقه داریم یا نه فقط میریم که کسب درآمد کنیم  و فقطه به جنبه پول اون نگاه می کنیم، اگر ما به رشته ای علاقه نداشته باشیم و اگر اون چیزی که نیاز بازار هست رو درک نکنیم،هیچوقت توی اون حوزه و اون رشته موفق نخواهیم شد!

توصیه ای که دارم اینه که سال جدید داره شروع میشه و ما با اون برنامه ریزی دقیقی که قراره انجام بدیم بتونیم اون حوزه ای که مد نظر مون هست رو انتخاب بکنیم و با داشتن دانش فنی و عملی و این علاقه ای که به هر رشته ای که مد نظر مون هست نه صرفاً برق،شاید به رشته دیگه،شاید به مکانیک، شاید به معماری،شاید به رشته های دیگه علاقه داشتیم و طبق علاقه ای که داریم و طبق دانش فنی که نیاز هست کسب بکنیم بتونیم با برنامه ریزی، کامل سال جدیدی رو در پیش داشته باشیم،موفق و پیروز باشید خدا نگه دار.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.