آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی

منبع این وبلاگ وبسایت کالنجی( آموزش برق) با آدرس kalengi.ir است و در زمینه ی آموزش برق فعالیت میکند

آموزش خانه هوشمند بدون برنامه نویسی




آموزش خانه هوشمند به روش های مختلفی وجود دارد  که در تمام آن روش ها می بایست شما برنامه نویسی خانه هوشمند را یاد بگیرید که هر شرکت سازنده برنامه خاص خودش را دارد، اما در این آموزش خانه هوشمند ما یک روش بدون برنامه نویسی را برایتان پیدا کرده ایم و یک شرکت سازنده که کار را آنقدر برای شما آسان کرده که خیلی سریع می توانید این علم را یاد بگیرید.

حتی اگر کامپیوتر ندارید، چون فقط ما در این روش آموزش خانه هوشمند، فقط به گوشی موبایل اندروید یا آیفون نیاز داریم.

خانه هوشمند چیست ؟

آموزش خانه هوشمند را اگر به صورت خلاصه بخواهیم یک توضیحی در موردش بدهیم، خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود بتوان در آن درب و پنجره، صوت، تصویر،روشنایی،سیستم های تهویه،کلید و پریز ها و… به صورت کاملا هوشمند تحت کنترل ما باشد و از طریق موبایل بتوانیم تجهیزات داخل منزل را کنترل کنیم،طبق نیاز اعلان هایی به موبایل ما داده شود یا بتوانیم سناریور ایجاد کنیم، منظور از سناریور انجام چند کار متوالی در یک حالت خاص  است، مثلاً سناریوری خروج از منزل که وقتی می خواهیم از منزل خارج شویم با یک کلیک روی موبایل یا لمس یک دکمه درب ها باز شود، و پس از خروج درب بسته شود ، پرده ها کشیده شود و پس از قفل درب سیستم امنیتی فعال شود و هر فرایندی که ما دوست داریم می توان ایجاد کرد.

آموزش خانه هوشمند بدون برنامه نویسی به چه صورت است؟

آموزش خانه هوشمند بدون برنامه نویسی به این صورت است که به کامپیوتر جهت برنامه نویسی خانه هوشمند نیازنیست و کار به آسانی توسط نرم افزار اندروید یا آیفون صورت می گیرد و صرفا ما تجهیزات را در خانه متصل می کنیم و در نرم افزار نصب شده روی موبایل، آن تجهیز را انتخاب و متصل می کنیم.

آیا آموزش خانه هوشمند برای من مناسب است؟

اگر شما یک برق کار ساختمان هستید قطعاً برایتان مناسب است چون حوزه خانه هوشمند، یک بازار بکر است که اکثر برق کاران ساختمان از این حوزه غافل هستند و شما با یاد گیری این مبحث یک راه درآمدی جدید برای خود ایجاد خواهید کرد که سایر برق کارها از این مورد غافل هستند.

با تهیه محصول خانه هوشمند دقیقاً چه چیز دریافت میکنم ؟

 ویدیوی ۱: در این ویدیو، با تمام تجهیزات به کار رفته در سیستم سیستم خانه هوشمند آشنا خواهید شد و به همراه شکل واقعی آنها، کاربردشان را به شما توضیح خواهیم داد.

ویدیوی ۲: در این ویدیو نحوه تهیه کردن تجهیزات خانه هوشمند را به شما توضیح خواهیم داد.

ویدیوی ۳ : در ویدیوی آخر هم نحوه دانلود آخرین نسخه نرم افزار از طریق شرکت سازنده رابرایتان معرفی می کنیم.

فایل ۴ : یک کتاب الکترونیکی هم در کنار این ویدیو ها قرار داده ایم که نحوه تنظیم کردن نرم افزار با تجهیزات را توضیح داده است.

علاوه بر موارد بالا نرم افزار های مورد نیاز نیز برای تان داخل بسته قرار داده ایم

آیا تجهیزاتی که در این آموزش معرفی می کنید را می توانیم تهیه و اجرا کنیم؟

بله خوشبختانه تجهیزاتی که در این آموزش با آن ها آشنا میشوید در ایران نمایندگی دارد و براحتی می توانید با نمایندگی آن در ایران تماس بگیرید و تجهزات مورد نیاز تان را سفارش دهید. و در ویدیو به این مورد هم خواهیم پرداخت.

چرا این آموزش را ارزان قرار داده اید؟

در این آموزش علاوه بر یک ویدیوی ۳۵ دقیقه ای که برایتان آموزش داده ایم و تجهیزات خانه هوشمند را تک به تک معرفی کرده ایم و کاربرد هر کدام را گفته ایم؛

کتاب و منابع فارسی که دراین حوزه وجود دارد هم برایتان در بسته قرار داده ایم این کتاب در نسخه الکترونیکی به صورت رایگان توسط نویسنده منتشر شده است و ما این منابع را به شما معرفی خواهیم کرد،و به همین خاطر قیمت این بسته را ارزان قرار داده ایم.

مشخصات محصول

زمان و محتوای آموزش : ۳۵ دقیقه آموزش ویدیویی + یک جلد کتاب pdf به زبان فارسی+ نرم افزار اندروید

مدرس ویدیو های دوره: محمود غفاری

مخاطب: برق کاران ساختمان

مبلغ سرمایه گذاری: ۲۹ هزارتومان

درباره مدرس آموزش ویدیویی هوشمند سازی ساختمان

 

محمود غفاری

مدرس این دوره محمود غفاری است که برخی از سوابق او به شرح زیر است:

– نویسنده کتاب شوک الکتریکی

– کارشناس تابلو برق صنعتی

– نویسنده مقالات وبسایت کالنجی

– ۶ سال تجربه کاری در حوزه برق صنعتی و برق ساختمان

-برگزار کننده دوره های غیر حضوری آموزش برق صنعتی

-نویسنده بیش از ۶۰ مقاله تخصصی در زمینه برق

 

 

 

 

ضمانت رضایت شما از این محصول

من محمود غفاری  این ضمانت را به شما می‌دهم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این محصول، تمام مبلغ پرداختی را با رضایت کامل به شما بازگردانم از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید.ضمانت

 

اطلاعات بیشتردر لینک زیر

http://kalengi.ir/product/smart/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.